Τετάρτη, Απριλίου 07, 2010

Χωρίς τίτλο

Έρχεσαι πάλι……παλιά χαιρόμουν και καμάρωνα όταν ερχόσουν…Δε χαίρομαι πια…

Έκανα τα στραβά μάτια τόσες μέρες..λες και θα σε απέφευγα ..

Από χθες μου κόλλησες πάλι στο μυαλό..Ξύπνησα σήμερα με ένα βάρος …ασήκωτο …κάθισα ξαπλωμένη και σκεφτόμουν…Καθέ χρόνο μου… Εσυ με έριξες τόσο άραγε??Μόνο λάθη μέτρησα..Λάθος επιλογές ,λάθος κινήσεις ,λάθος άνθρωποι…λάθη-λάθη-λάθη……και πέρασαν τα χρόνια φιλαράκι μου ..πέρασαν και είμαι ένα λάθος που ακόμη υπάρχει….ετσι λέω δηλαδή …ότι υπάρχω….

Πώς να το κρύψω πια ότι μεγάλωσα ? με νοιάζει για τους άλλους…..απο εμένα πως θα το κρύψω?Μεγάλωσα …….και μυαλό ως φαίνεται δε θα βάλω ποτέ ……

‘’Θα μεγαλώσεις και θα σκληρύνεις’’

‘’θα συνηθίσεις

‘’Η ζωή θα σε κάνει να δείς με άλλα μάτια।…’’

Αυτά και άλλα τόσα που άκουσα χιλιάδες φόρες τριγυρνούν στο μυαλό μου…

Με κορόιδευαν για να νιώθω καλύτερα ?Η έπρεπε να έχω αλλάξει και έχω μείνει πίσω..?

Φοβάμαι να κοιτάξω πίσω,φοβάμαι να κοιτάξω μπροστά…φοβάμαι όταν σκέπτομαι το τώρα….Εχω πίασει τόσες φορές τον εαυτό μου τελευταία να φοβάται να χάρεί,να έλπισει ..

Δε θα ζητήσω να μου φέρει τίποτα αυτός ο χρόνος ….Δε θα κάνω ευχές……

Θα περιμένω απλά…

4 σχόλια:

  1. Τι καλά να μιλάγαμε μερικές φορές και για μας..
    Αλλά οι μάσκες κόλλησαν στο πρόσωπό μας και και δεν αντέχουμε κι 'αλλον πόνο..
    Μείνε όπως είσαι κοριτσάκι..
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κ εσυ μείνε όπως είσαι !!!!
    ;-)
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ δυστυχώς μεγαλώνοντας, μυαλό δεν βάζω.Κι αν ξαναγύριζα πίσω πάλι τα ίδια θα έκανα...Με τρομάζουν τα χρόνια που περνάνε, αλλά ευτυχώς δεν μεγαλώνω μόνη μου.Έχω αρκετούς καλούς φίλους να με συντροφεύουν κι έτσι ξεχνιέμαι καμιά φορά!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάμμιά φορα..................
    και εγω ξεχνιέμαι !!!
    Καμμιά φορα όμως !!!
    Φιλια και απο εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή