Πέμπτη, Μαρτίου 25, 2010

Μια βόλτα

¨Εκανα μια βόλτα απόψε πριν επιστρέψω σπίτι..

Βασικά έφτασα από κάτω ,έμεινα λίγο στο αμάξι να ακούσω μέχρι τέλους το κομμάτι στο ραδιόφωνο …

’’Χρώμα δεν αλλάζουνε τα μάτια...τίποτα δε χάθηκε ακόμα,όσο ζούμε και πονάμε ..Χρώμα δεν αλλάζουνε τα μάτια ,μόνο τρόπο να κοιτάνε…’’

Ξανά άνοιξα τη μηχάνη και πήγα στα μέρη που μεγάλωσα ,πέρασα από το δημοτικό μου ,από το γυμνάσιο ,το λύκειο …από τις πλατείες και ας τις έζησα λίγο..ακόμη και από το κάφε που βγήκα πρωτη φόρα και ας ήμουν ολόκληρη γυναίκα..βρέθηκαν και στο δρόμο μου κάποια σπίτια ‘’φίλων΄΄που χάθηκαν ..στο χρόνο? ..στη διαδρομη?….ποιος νοίαζεται…

Δεν είχαν σήμασια τα μέρη ..ούτε οι άνθρωποι…τα όνειρα μου ήταν μέσα σε όλα αυτά ..Δεν έκανα ποτε σχέδια εγω ,όνειρα ήξερα να κάνω..και αφού ολοι λένε ότι δεν εχω ξυπνήσει ακόμη ..είπα μήπως τα ξαναβρω έτσι να τους ριξω μια πιο κοντινή ματιά …Με τα ίδια μάτια ,αφού χρώμα δεν αλλάζουνε τα μάτια..ηθελα να δω πόσο άλλαξε ο τρόπος που κοιτάνε..

Και είδα………

‘’Πάμε σπίτι μας Κατερινάκι μου’’σκέφτηκα…’’Μάλλον είσαι ανίκανη να αλλάξεις τον τρόπο’’

και γυρισα πίσω……..


6 σχόλια:

  1. giati ki esy tetia melagxolia kali mou?
    den prepei!
    ...poios milaei e???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μερικά πράγματα δεν αλλάζουν..
    Καλό το βρίσκω αλλά πληγώνει... Αντέχεις;
    Καλό βραδυ κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Rose μου
    ας είναι περαστική και ας έρχετε που και που η μελαγχολία μας...!Εστω και ακάλεστη!;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eλίτσα μου
    Εχεις ακούσει το ''Θέε μου μη μου δωσεις όσα μπορω να αντεξω''??
    Αντέχω μαλλόν και εγω!
    Καληνύχτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. To καλύτερό μου η νυχτερινή βόλτα με το αυτοκίνητο παρέα με μουσικούλα...Πέρασα πολλούς πόνους έτσι...Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και εγω το ίδιο porcupine μου !!
    Καμμια φορά το ''καταφύγιο''του αυτοκινήτου μας είναι το καλύτερο γιατρικό !!
    ( βαζουμε και τη μουσικούλα όσο δυνατά θέλουμε οτι ωρα και αν είναι !!που το πας αυτο)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή