Πέμπτη, Φεβρουαρίου 04, 2010

Μια '' Λαική'' Καντάδα

Μια καντάδα....
Που ποτέ δε θα ζήσω...
Ποιος κάνει καντάδες πια?

Ετσι..Λίγο θα ξαπλώσω να κάνω πως κοιμάμαι..
Θα κλείσω τα μάτια και θα βρεθω στο μπαλκόνι
οχι στο δικό μου..
Σε ενα άλλο..Θα είναι βράδυ...
Ολα τα βραδυα της ζως μου θα είναι!

'' Ξύπνα, μικρό μου, κι άκουσε
κάποιο μινόρε της αυγής,
για σένανε είναι γραμμένο ''...

Σςςςς...μη σε ακούσει κανείς να μιλας για αυτά...
Ονειροπαρμένη πάλι θα σε πουν ??
Ονείροπόλα είμαι,ήμουν...Αφήστε να μείνω παρακαλώ...

2 σχόλια:

  1. τι γλυκό!!
    σου εύχομαι να σου κανουνε κάποια στιγμή της ζωής σου
    [και ψίτ....πες να περάσουνε και απο μένα έτσι για μια αναμνηστικη συλλεκτική φωτό]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ καλή μου..
    Δεν εχω πολλές ελπίδες αλλα μπορω πάντα να το φαντάζομαι !!
    Αν ομως....σιγουρα θα σου τους στείλω για την αναμνηστική σου!!! :-) :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή