Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 11, 2009

« ΦΑΛΤΣΑ ΨΕΜΜΑΤΑ»


Πόσο ακόμα να αντέξεις

Κ σε τι άλλο να πιστέψεις

Η πίστη σε έριξε μια μέρα στα βαθιά

Τι κ αν δε λείπει η θεωρεία

Εσύ θα χάνεις την ουσία

Όταν του κόσμου η βοή σε τριγυρνά.

Άχρωμο χρώμα της ζωής μου

Πλάνη τρελή της λογικής μου

Μέσα στα φάλτσα ψέματα σου θα χαθώ

Προφίλ ζωή να σε κοιτάω

Το ανφάς σου λίγο να ξεχνάω

Δε με τρομάζεις μα πονάω αν σε δω.

Φλερτάρεις πάλι με μια σκέψη

Που το μυαλό δε θα πιστέψει

΄όταν τρομάξεις,μείνε εδώ κ μη κρυφτείς

έτσι μπορεί κ να το κρύψεις

πόσο πονάς αν δε το δείξεις

δε θα’σαι μα ίσως να νοιώσεις νικητής..

Άχρωμο χρώμα της ζωής μου

Πλάνη τρελή της λογικής μου

Από τα φάλτσα ψέματα σου θα πιαστώ

όσο κ αν νοιώθω πως βουλιάζω

σωσίβιο εγώ δεν βάζω

με φάλτσα ψέματα μεγάλωσα κ ζω.

-ανιρετα-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου